Min bestilling

Har min ordre gått igjennom?

Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Er min bestilling sendt?

Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.

Hvor er bestillingen min?

Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis. Pakken din havner på nærmeste postkontor og du vil motta hentemelding på SMS og e-post når den er klar til henting.

Kan jeg endre min bestilling?

Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.

Jeg vil opprette en konto, men får feilmelding?

Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.

Jeg har glemt passordet mitt?

Klikk pa? «Logg inn» og sa? «Glemt passord». Fyll ut e-posten du har registrert deg med på Carma, så sender vi deg en lenke som du følger for å endre passord.

Hvordan bruker jeg «mine favoritter»?

I «Mine favoritter» kan du lagre plagg for  å lage deg en egen liten ønskeliste. Klikk på hjertet som ligger under handlekurven under hvert produkt. For å finne frem til dine favoritter, logg inn først og klikk på hjerte-ikonet som ligger øverst på siden til enhver tid.

Kan jeg reservere et produkt?

Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker.

Vi tar følgende forbehold

  • Varen kan være utsolgt.
  • Farger kan avvike fra virkeligheten.
  • Skrivefeil.
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.