Ofte stilte spørsmål

Hva koster det i frakt?
Vi har fast frakt på 50kr på alle bestillinger i nettbutikken. Ønsker du å hente bestillingen i butikken er det gratis. Du har også muligheten til å få levert pakken på døren etter posten sine egne satser.

Hvor lang leveringstid har dere?
Normalt tar det mellom 1-4 dager før du mottar bestillingen din. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Du mottar mail med sporingsnummer med det samme vi har behandlet din bestilling.

Hvordan kan jeg betale?
Vi har to betalingsalternativer i vår nettbutikk. Enten kan du betale med kort, eller med faktura hos Collector. Ved kortbetaling vil beløpet reserveres på ditt betalingskort frem til din bestilling sendes fra vårt lager. Postoppkrav er dessverre ikke tilgjengelig i vår nettbutikk.

Kan dere sende til utlandet?
Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland.

Hva skjer om produktet jeg har bestilt er utsolgt?
Siden varelageret i nettbutikken reguleres elektronisk kan det skje at varen du har bestilt er utsolgt. Hvis dette skjer vil vi sende ut en mail til deg og annullere hele eller deler av din bestilling. Hvis du har betalt med kort vil reservasjonen på ditt betalingskort oppløses kort tid etter. Hvis du har betalt med faktura vil fakturaen annulleres.

Jeg ønsker å returnere bestillingen min, hvordan gjør jeg det?
Du har 14 dagers angrerett på alle bestillinger i nettbutikken som gjelder fra du henter ut pakken din på postkontoret. Fyll ut vedlagt angrerettskjema og returner pakken til oss. Vi gjør oppmerksom på at varen må være i samme stand som når du mottok produktet og at lappene må henge på.

Hvem betaler frakt for tilbakesending?
Ved retur dekker kjøper portokostnadene knyttet til tilbakesending så fremst at det ikke er noe galt med plagget du har fått tilsendt. Pakken er kjøperens ansvar frem til den er kommet frem til oss, vi anbefaler å sende med sporing for egen sikkerhet.

Hva skjer dersom jeg ikke henter ut pakken min på postkontoret? 
Dersom du ikke henter ut pakken din innen fristen vil pakken returneres til oss og du vil belastes med et gebyr på 250kr.  

Kan jeg returnere en salgsvare?
Ja, angreretten gjelder uavhengig om varene er på salg eller ikke.

Hvordan vet jeg om dere har mottatt returen min?
Du mottar mail med det samme vi har behandlet din retur. Normalt blir pakken hentet med det samme den ankommer postkontoret, men i perioder med stor pågang kan behandlingstiden være noe lengre.

Kan jeg bytte størrelse?
Ja, det er ingen problem å bytte størrelse så lenge vi har igjen på lager. Send oss en mail til shop@carma.no og returner produktet til oss med vedlagt angrerettskjema. Du vil motta mail fra oss med det samme vi har behandlet din retur.

Kan jeg bytte til en annen vare?
Hvis du ønsker å bytte til en annen vare returnerer du bare bestillingen tilbake til oss sammen med vedlagt angrerettskjema og får pengene tilbake. Legg så inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker.

Kan dere holde av varer til meg?
Siden varelageret i nettbutikken reguleres elektronisk har vi dessverre ikke muligheten til å holde av produktet til deg. Dette kommer av at vi ikke kan gjøre produktet utilgjengelig for bestilling i nettbutikken.

Det står at dere er utsolgt på nett, har dere igjen av varen i butikken?
Vi har samme lager i nettbutikken som i butikken, hvis en vare er merket som utsolgt i nettbutikken er vi også utsolgt i butikken.

Jeg opplever problemer med å bestille, hvem kan jeg kontakte?
Du kan sende oss mail til shop@carma.no. Vi vil svare på din henvendelse så snart som mulig. Du kan også kontakte oss på tlf. 73 52 98 50 (10.00-18.00).